موارد زیر از وظایف اصلی سیستم یک پخش فروش مویرگی است:
ذخیره کردن و انبار کالا برای توزیع: شرکت های پخش بدون سازمان، انبار، ذخیره سازی مرتب و اتوماسیون نمی توانند فعالیت کنند. انبار های منظم و قابل استفاده از مومات شرکت های پخش فروش مویرگی هستند.

دریافت سفارش از مشتری: شرکت های پخش فروش مویرگی برای اینکه بتوانند به صورت سرد یا گرم از خرده فروشان سفارش بگیرند، باید ویزیتور داشته باشند. تفاوتی که در ویزیت گرم و سرد وجود دارد در این است که در ویزیت گرم همزمان با سفارش مشتری به ویزیتور، محصول در ماشین نقل می شوند و بلافاصله به مشتری یا مصرف کننده منتقل می شود. اما در ویزیت سرد، ویزیتور پس از اینکه ویزیتور سفارش را ثبت می کند و به شرکت تحویل می دهد و چند روز زمان می برد تا به واحد توزیع منتقل شود.

تحویل کالا به مشتری: تحویل کالا در یک سیستم پخش فروش مویرگی باید به موقع، منظم و قابل استفاده باشد و سپس به سیستم توزیع انتقال یابد.

وصول مطالبات: از مهم ترین مسئولیت های شرکت های پخش فروش مویرگی، وصول به موقع و دقیق مطالبات است.

کنترل و دریافت اطلاعات از بازار: برای تحقیقات بازار، پژوهش و بازاریابی، شرکت های پخش فروش مویرگی بهترین گزینه هستند. این شرکت ها پس از استخراج اطلاعات منطقه ای، در مواقع لازم به دست تولید کنندگان می رسانند.

بررسی مزایا و معایب فروش مویرگی در سایت سانسل

آپلود ویدئو در اینستاگرام چه تاثیری در میزان فروش دارد؟

مضرات پخش فروش مویرگی چیست؟

مهم ترین وظایف سیستم پخش فروش مویرگی

پخش فروش مویرگی چه فوایدی دارد؟

پخش ,های ,مویرگی ,شرکت ,سیستم ,سفارش ,پخش فروش ,فروش مویرگی ,های پخش ,شرکت های ,در ویزیت

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

nahal5 موبایل فینال دفتر روانشناسی thailandtor امام جمعه شهر باغستان مجله فیلم فارسی خانواده برتر دانشنامه گلهای زینتی و کاکتوس ها دنیای هنر mahsa675